Keşan Devlet Hastanesi yönetimi tarafından her yıl düzenlenen iftar, bu yıl da 10 Mart 2025 tarihinde gerçekleştirildi.

Keşan Devlet Hastanesi’nin 2. katında bulunan yemekhane ve hastane idaresi bölümü arasında kalan salonda gerçekleştirilen iftara; Keşan Kaymakamı Cemalettin Yılmaz, AK Parti Edirne Milletvekili Dr. Fatma Aksal, Keşan Belediye Başkanı Opr. Dr. Mehmet Özcan ile eşi Şengül Özcan, Keşan Cumhuriyet Başsavcısı Hilal Bozdağ, AK Parti Keşan İlçe Başkanı Savaş Pekdemir, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Keşan İlçe Başkanı Adnan İnan, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Keşan İlçe Başkanı Anıl Çakır, Keşan Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Recep Vural, Keşan Devlet Hastanesi Müdürü Erdi Ertürk, STK başkan ve temsilcileri, Keşan’daki doktor ve sağlık çalışanları ile hastalar ve hasta yakınları katıldı. İftar öncesinde İlçe Müftüsü Uğur Emiroğlu tarafından sofra duası yapıldı. Recep Vural, iftara katılanları tek tek dolaşarak katılımlarından dolayı teşekkür etti.
Haber / FOTO: İlker GÜREL
AK Partili gençler “İftara beş kala” programı ile iftarlık dağıttı
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128300 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84662 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54159 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38357 kez okundu
5
Bakanlık tatil dönüşünde kamyon, çekici ve tankerler ile ilgili karar aldı
26728 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.