Keşan’da, yaşanan hırsızlıktan 400 bin TL zarara uğradığını iddia eden kadın, eşinden şikayetçi oldu.
İddiaya göre; Yenimescit Mahallesi Erdemir Sokak’ta ikamet eden T.U., eşi A.U.’nun evdeki 1 adet çeyrek altın, 85 Euro, 4 adet bilezik, 4 adet yüzük, 1 adet dördü bir yerde altın ve halı ile perdeleri alarak evden ayrıldığını iddia etti. Durumu polise bildiren T.U., zararının 400 bin TL olduğunu söyleyerek şikayetçi oldu. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Haber MERKEZİ
Hurdacı kontrollerinde bir kutu fişek ele geçirildi
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128393 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84767 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54249 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38426 kez okundu
5
Edirne’de 29 Suriye uyruklu göçmen yakalandı
23675 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.