3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle, dün, Keşan Cumhuriyet Meydanı’nda Atatük Anıtı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Saat 11.30 sıralarında başlayan törene; Keşan Belediye Başkan Vekili Rasim Ergene, Keşan Sosyal Hizmet Merkezi Müdürü Nergis Mustafapaşa, AK Parti Edirne İl Başkan Yardımcısı Adnan Vural, AK Parti Keşan İlçe Başkanı Savaş Pekdemir, Keşan Muhtarlar Derneği Başkanı Abdullah Kemik, Keşan Engellileri Koruma Derneği Başkanı Fatma Öz, Keşan Belediye Meclisi’nin AK Parti’li Üyesi Yakup Balcı, Oda Başkanları, Mahalle Ve Köy Muhtarları engelli derneklerinin temsilcileri katıldı.
Tören; Atatürk Anıtı’na çelenk sunulması, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın söylenmesiyle başladı. Programın bitiminde tüm katılımcılar Atatürk Anıtı önünde fotoğraf çekildi.
Haber Merkezi
Keşan Belediye Meclisi 2024 yılının son toplantısını 6 Aralık’ta gerçekleştirecek
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128336 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84707 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54194 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38386 kez okundu
5
Bakanlık tatil dönüşünde kamyon, çekici ve tankerler ile ilgili karar aldı
26758 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.