Keşan İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, evlilik çağına gelmiş ve aile kurmayı planlayan bireylere yönelik “Evlilik öncesi eğitim” programı düzenlendi.
Keşan Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen eğitim, Dr. Süleyman Kaan Akgül ve Ebe Ayşe Atalay Güleç tarafından SODAM kursiyerlerine verildi. İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, evlilik çağına gelmiş ve aile kurmayı planlayan bireylere yönelik “Evlilik öncesi eğitim” programı gerçekleştirildi. Çiftlerin birbirlerini daha iyi tanımaları, evlilikle ilgili gerçekçi beklentiler oluşturabilmeleri, etkili iletişim kurma yollarını öğrenmeleri ve olası sorunlarla başa çıkabilme becerileri kazanmaları hedefleniyor. Eğitim programında, çiftlerin birbirlerini daha iyi tanımaları, evlilikle ilgili gerçekçi beklentiler oluşturabilmeleri, etkili iletişim kurma yollarını öğrenmeleri ve olası sorunlarla başa çıkabilme becerileri kazanmaları amaçlandı. Yetkililer, evlilik öncesinde alınan bu tür eğitimlerin, evlilik uyumunu artırdığı ve çiftlerin daha sağlıklı bir evlilik süreci yaşamasına katkı sağladığını gösteriyor. İlçe Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, evlilik öncesi eğitimin önemine vurgu yaparak, programın çiftlere iyi bir başlangıç yapabilme fırsatı sunduğunu belirtti. Eğitimlerin ilerleyen dönemlerde de devam edeceği kaydedildi.
Haber MERKEZİ
Beklenen haber geldi
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128335 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84706 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54193 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38385 kez okundu
5
Bakanlık tatil dönüşünde kamyon, çekici ve tankerler ile ilgili karar aldı
26756 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.