Doğal gaz abonelerine yaklaşık 2 aydır sayaç okunmamasıyla ilgili GAZDAŞ Trakya tarafından açıklama yapıldı.
Yapılan yazılı açıklamada, “PALMET Şirketler Grubu’nun Trakya Bölgesine doğal gaz arzı sağlayan şirketi GAZDAŞ Trakya’nın online işlemleri, mobil uygulamaları ve e-devlet üzerindeki servislerinde yapılan Bilgi Teknolojileri sistemlerimizdeki planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle geçici bir süre kullanılamamıştır. Bu süre içerisinde sayaç okuma ve faturalandırma işlemlerinde de gecikmeler yaşanmıştır. 14.01.2025 tarihi itibarıyla abonelerimizin sayaç okuma işlemleri ekiplerimiz tarafından sahada yapılmaya başlanmıştır. Sistem çalışması süresince ödenemeyen ve son ödeme tarihi geçmiş olan faturalar için 20.12.2024-12.02.2025 tarih dönemine ait faturalara gecikme faizi uygulanmayacaktır. Ayrıca bu süre içerisindeki tüm sayaç okumaları 35 günü geçmeyecek süre üzerinden faturalandırılacaktır. Sayaç okumaları tamamlanan tüm abonelerimiz anlaşmalı banka ile bankaların internet şubelerinden (https://gazdastrakya.com.tr/kurumsal-musteri/odeme-noktalari/), PTT şubelerinden ve Faturamatik şubelerinden faturalarını ödeyebilirler. Abonelik ile ilgili tüm işlemler GAZDAŞ Trakya Müşteri Hizmetleri Ofislerimizden ve FATURAMATİK şubelerinden yapılmaktadır. İşlemlere ilişkin tüm sorularınız için 444 82 25 no’lu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz. Sistemlerimizdeki planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle yaşanan tüm aksaklıklar sona erdirilmiştir. Yaşanan süreç nedeniyle abonelerimize herhangi bir mağduriyet yaşatılmayacaktır. Bakım ve iyileştirme çalışmaları süresince yaşanan aksaklıklara karşı tüm abonelerimize anlayışları için teşekkür ederiz.” denildi.
Haber MERKEZİ
Trakya Üniversitesi Uluslararası Balkan Halk Oyunları Festivali başladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.