Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, hububat alımı yapan TMO’nun ödemelere başladığını açıkladı.
2025 yılı hububat hasadı, ülke genelinde olduğu gibi Edirne genelinde de devam ederken, hasadı gerçekleştiren çiftçilerin büyük bir bölümü, ürünlerini TMO’ya dökmeyi tercih ediyor. Bakan Yumaklı, ürünlerini TMO’ya döken çiftçilerin merakla beklediği ödemeler ile ilgili bilgi verdi. TMO 2025 yılı hububat alım ödemelerine başladığını açıklayan İbrahim Yumaklı, 11 Haziran 2025 tarihi dahil, TMO’ya teslim edilen ürünlerin bedeli olan 1 milyar 63 milyon TL’nin dün itibarıyla üretici banka hesaplarına aktarıldığını, üreticilerin paralarını bugünden itibaren çekebileceğini söyledi. Öte yandan, ödemesi yapılan üreticilere SMS ile bilgilendirme yapılacak. Ödemelerin periyodik olarak devam edeceği kaydedildi.
Haber: İlker GÜREL
TES, taleplerini açıklayacak
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128335 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84706 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54193 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38385 kez okundu
5
Bakanlık tatil dönüşünde kamyon, çekici ve tankerler ile ilgili karar aldı
26756 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.