Edirne Valisi Yunus Sezer, Edirne genelinde muhtarlar ile yaptığı toplantıların 3. bölümüne Keşan’dan başladı.
Erikli köyünde dün gerçekleştirilen toplantı; saat 14.00 sıralarında başladı. Edirne Valisi Yunus Sezer başkanlığında başlayan toplantıya; Vali Yardımcısı Eyyüp Batuhan Ciğerci, Keşan Kaymakamı Cemalettin Yılmaz, Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan’ın yanı sıra daire amirleri de katıldı. Sezer, muhtarlar ile yapılan toplantıların 3. bölümüne Keşan’dan başladıklarını belirterek, “Bundan sonra diğer ilçelerimizde toplantılar yapacağız. Yapılan işler ile ilgili görüş alışverişinde bulunup bundan sonra yapılması gereken işleri konuşacağız. Seçimlerde Keşan’da birçok muhtarımız değişti. Ayrıca İl Genel Meclisi üyelerimizden değişen de var. Tüm seçilenlere başarılar dileriz.” dedi. Bir önceki toplantıda muhtarlardan alınan taleplerin yüzde 90 oranında tamamlandığını da kaydeden Yunus Sezer, kalan yüzde 10’luk bölüm için yıl içerisinde tamamlanacağını söyledi.
Haber: İlker GÜREL
Vali Sezer, Op. Dr. Mehmet Özcan’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128402 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84776 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54257 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38431 kez okundu
5
Bakanlık tatil dönüşünde kamyon, çekici ve tankerler ile ilgili karar aldı
26809 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.