$%
€%
£%
%
%
%
Keşan Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesindeki Alo 153 Çözüm Masası’na gelen 3 bin 177 talep ve şikayete işlem yapıldığı kaydedildi.
Keşan Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Yasin Paçaman, 2023 yılında Alo 153 Çözüm Masası’na 3 bin 177 talep ve şikayet geldiğini söyledi. Belediye bünyesinde kullanılan yazılımların ve donanımların sağlıklı çalışabilmesi ve değişen yasa ve yönetmeliklere anlık olarak güncellenmesi amacıyla 2023 yılı Aralık ayı itibarıyla İçişleri Bakanlığı E Belediye sistemine geçiş yapıldığını belirten Paçaman, “Ücretsiz internet noktalarımızın vatandaşlarımız tarafından daha verimli kullanımının sağlanması için gerekli teknolojik araştırmalar yaparak ve internet altyapı sağlayıcı firmalarla görüştük. 2023’te ücretsiz internet noktalarımıza 9 farklı lokasyona yükseltilerek daha aktif kullanım sağladık. Ücretsiz internet noktalarımız; Alparslan Türkeş Meydanı, Belediye Pazar Yeri Kompleksi, Atatürk Stadyumu, Engelliler Parkı, Mehmet Gemici Cennet Bahçesi, Cumhuriyet Meydanı, Şehitlik Parkı, Eren Bülbül Parkı ve Geri Dönüşüm Parkı. Cumhuriyet Meydanı’nda internet sağlayıcı firmanın altyapı çalışmalarını tamamlaması beklenmektedir. 2024’te Keşan Kent Müzesi ve Macera Parkı’nda da ücretsiz internet noktalarımızı faaliyete sokmayı planlıyoruz.” dedi.
“Alo 153 Çözüm Masası’na gelen 3177 talep ve şikâyete işlem yapılmıştır”
Gençlere 2 GB hediye internet kampanyasını sürdürdüklerini söyleyen Yasin Paçaman, “Alo 153 Çözüm Masası işlemlerinin daha hızlı ve verimli sağlanması için Bakanlığın hazırlamış olduğu takip ve şikâyet modülünün kullanımına devam edilmiştir. 2023 yılı içerisinde Alo 153 Çözüm Masası’na gelen 3177 talep ve şikâyete işlem yapılmıştır.” diye konuştu.
Haber MERKEZİ
Pompalı tüfeği konteynerin yanına atmışlar
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.