Bölgesel Amatör Ligi (BAL) 2. Grup’ta mücadele eden temsilcimiz Keşanspor, dün evinde oynadığı Gölcükspor maçından 1-1’lik beraberlikle ayrıldı.
BAL 2. Grup’ta, 12’nci haftaya 11. sırada giren temsilcimiz Keşanspor, dün saat 14.00’te, Keşan Atatürk Stadı’nda Gölcükspor’u ağırladı. Taraftarının desteği ile maça başlayan Keşanspor, karşılaşmanın ilk yarısı bitti derken, 45+3’te Batuhan’ın golu ile soyunma odasına 1-0 önde gitti. Gölcükspor, karşılaşmanın 67. dakikasında Serbay’ın golü ile beraberliği yakaladı. Karşılaşmada başka gol olmayınca Keşanspor 1 puan ile maçtan ayrıldı.
Haber: İlker GÜREL
Anıl Çakır, Helvacıoğlu’nun bir fenomen ile hafta sonu yaptığı canlı yayına dikkat çekti
1
Karısına ve kayınpederine ateş açan adam başından vurulmuş halde bulundu
128336 kez okundu
2
Mecidiye’de feci kaza: 2 ölü
84707 kez okundu
3
Güzellik merkezinin camlarına kurşun sıktılar
54194 kez okundu
4
İki otomobilin çarpıştığı kazada 1 kişi hayatını kaybetti 1 kişi de yaralandı
38386 kez okundu
5
Bakanlık tatil dönüşünde kamyon, çekici ve tankerler ile ilgili karar aldı
26758 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.